vrijdag 24 maart 2023

Lente

Vandaag weer lopen met São. Weet nog niet waar , maar dat is nooit geen probleem. Vinden altijd wel een mooie plak. Het is mooi weer , dus dat is wel fijn. Allen hopen dat het niet te warm wordt .
Gisteren op het land bezig geweest . Wat water gegeven en ook nog wat schoon gemaakt. Je moet wel bezig blijven . Maar doe het niet de hele dag hoor. Als het te warm wordt , dan ga ik wel even uit de zon. 
Ilona heeft gisteren Funchal verkend . Geloof dat ze zich wel vermaakt. Morgen ga ik weer een rondje met haar rijden, en denk dat ik dan even bij Santana lang ga , en Portela . Maar dat zien ik wel. Je moet nooit te veel plannen , want je weet nooit wat je tegen komt en wat Ilona leuk vind.
Je merkt nu wel dat het echt lente wordt . Het groeit en bloeit . Heerlijk . Mijn avocado staat zo mooi in bloei , de hommels hebben het er maar druk mee. Mijn tuinbonen staan er ook mooi bij, maar ik zie nog geen bonen , wat me wel wat tegen valt. Maar zal wel gewoon geduld moeten hebben. Kom onderweg wel de nodige veldjes tegen waar  er al veel bonen aan zitten, maar je kunt de plekken altijd slecht vergelijken ivm hoogte en aantal zonuren . Het is zo verschillend. Maar goed, we gaan het zien . Ga nu even ontbijten . Dan de rest van mijn dingen in de rugzak doen . Voor nu , blijf gezond .

avocado 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten