donderdag 23 maart 2023

Onverwacht bezoek

Ben ik weer . Drukke dag gehad, voor mijn doen dan he. Gisteren even niet gepost. Kreeg dinsdagavond een belletje van mijn nicht. Ben niet zo´n familieman qua broers en zuster . Dus ook met hun kids niet al te veel contact. Maar goed, ze zat in Porto en kwam dinsdagavond aan op Madeira . Of we misschien koffie konden drinken. TUURLIJK, altijd leuk. Dus gisteren rond 11 uur haar opgepikt bij een Arbnb en naar Tabua gehaald, Rond twaalf uur op pad gegaan en hebben we een stukje van het eiland gezien. Het zijn maar flitsen die ik kan laten zien, je kunt het alleen maar echt zien als je gaat lopen. En dat is in korte tijd wel mogelijk , maar je moet je pad goed uitkiezen . Heb haar toch een behoorlijk iets kunnen laten zien, en zaterdag weer een stukje . Ze gaat dinsdag naar Lissabon voor een paar dagen . Dus het is echt kort.
Maar goed , Kate is gisteren geweest , en had wat tomatenplantjes bij zich. Die heeft ze dus in de grond gezet. Ik heb niet zo veel gedaan in en rond het huis. Dus vandaag mag ik weer aan de bak. Even kijken hoe het er bij staat . Moeten de plantjes water hebben ? De wasmachine draait al , dus zo weer de was ophangen. Heb weer een drukke dag voor de boeg. En dan morgen lopen met São , dat gaat gewoon door . Het is goed weer , niet al te warm . Dus kunnen weer het nodige doen. Ga even ontbijten en dan zal de wasmachine wel bijna klaar zijn. Voor nu, blijf gezond .



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten