donderdag 30 maart 2023

Warm

Passiebloem 
 Ja , het is warm , en dat blijft wel tot ongeveer 4 april . We hebben nu een weerwaarschuwing , code geel. En het is , zeker voor de tijd van het jaar , warm. Ben dus erg blij dat ik mijn water voor elkaar heb. Ben gisteren de hele dag bezig geweest met het land boven water te geven. En vernacht heeft het beneden aan gestaan . Doe dan allemaal in gedeeltes . Maar je moet het wel doen he . En als je ziet wat er bloeit en groeit . Ik vind het prachtig . 
Gisteren is Kate geweest , dus ik ben ook nog even op en neer geweest naar Calheta . Ze waren in een tunnel de muur aan het schoonmaken , dus had een verkeerslicht in de tunnel. Het is altijd vervelend om stil te staan in een tunnel. Ik heb dus op de terugweg maar de oude route genomen . Duurt wel iets langer , maar je hebt een mooi uitzicht over de oceaan . Dus het was geen straf . Ik heb toch al een hekel aan al die tunnels , het is natuurlijk wel makkelijk en snel, maar ben toch echt geen mol. En je ziet dus echt geen hol als je alle tunnels neemt . Maar goed. 
Vandaag weer buiten werken, een brood bakken en verder kijken waar we morgen gaan lopen . Zal wel even goed uit kijken waar we gaan lopen , je moet wel uitkijken als het warm is waar je gaat lopen . Maar goed, elke verschillende weersomstandigheden heeft zo zijn ding. Ga ontbijten en dan beginnen we weer met de dag . Voor nu, blijf gezond .

Tuinbonen 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten