maandag 29 januari 2024

Gegoten

 Er was regen voorspeld voor gisteren , maar wat er is gevallen , was niet echt verwacht . Aan de eind van de dag , zo tegen half zeven , zeven uur , hadden we toch een stortbui. En ik kon het niet op de app van Windy zien . Maar het was toch of veel plaatsen 35 a 40 mm . Het was maar net een uur, maar dat was ook wel genoeg hoor . Veel onweer , maar het was dan ook al dagen te warm.
Ben al een paar dagen wat aan het rommelen op het land. Nog niet zo als ik wil, maar het begin is er weer . Zo lang het weer het toelaat , gaan we er weer voor . Het gaat steeds wat beter met Renée , dus ik kan mijn tijd weer wat verdelen . Het is nog niet over , maar ze loopt weer wat meer en ze heet gisteren zelfs weer even een stukje gereden met de Smart . Niet echt ergens heen hoor, gewoon even kijken hoe het ging. Maar het begin is er , dus dat is heel fijn.
Vandaag is het de bedoeling dat ik weer naar Fanal ga . Lopen met São. Maar even kijken of de regen daar niet te erg is geweest . Je weet het nooit he . Maar we gaan het zien. Is daar erg mooi en gaat nooit vervelen. 
Straks eerst de was ophangen , ontbijten en dan mijn rugzak verder in pakken . Dus voor nu, blijf gezond.


Fanal 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten