maandag 8 januari 2024

Nieuwe week

 Gaan we weer , een nieuwe week . Renée heeft een paar dagen flink last gehad van het onderzoek door de dokter . Maar dat was te verwachten he . Dus weer even flink wat pijnstillers er in . Maar dat maakt je wel afwezig en zo . Maar ze probeert het sinds gisteren met een stuk minder . En het gaat redelijk. Tijd he. Maar goed, dat maakte dat ik ook wat minder doe en zo . Dus niet elke dag aan het posten .
Maar niet dat ik niets heb gedaan , doe natuurlijk verder alle klusjes en zo in huis. En ben ook mijn gereedschap nu echt goed aan het opruimen . 
Gelukkig voor het land en de branden is het gaan regenen , dus echt werken op het land , dus dat is aan een kant jammer , maar we hebben het water hard nodig. Het is niet zo als in Nederland . We hebben natuurlijk zo nu en dan ook overstromingen , praat me er niet van. Maar nu is het water meer dan welkom.
En ondanks alles is het de bedoeling om vandaag ´gewoon´ te gaan lopen . Weet nog niet waar en hoe, maar dat zien we zo wel. Ga nu even mijn rugzak verder klaar maken , wat ontbijten . Dus iedereen een hele fijne dag en blijf gezond .



Geen opmerkingen:

Een reactie posten