maandag 1 januari 2024

Een heel goed jaar

Een heel gezond , vredig en goed nieuw jaar . Toch maar even een stukje . Ben gewoon op tijd naar bed gegaan. Heb er geen zin meer in om als een oude schoen op te staan . Kan toch niet uitslapen als ik laat naar bed ga , moet er op een , voor mij, gewone tijd uit. En dan slaap ik helemaal niet . En dat is het me niet waard . Dus gewoon naar bed, gewoon op. En de was draait al , de hond is uit geweest en ik ben me klaar aan het maken om te gaan lopen met São. Maar we staan er wel bij stil hoor. Niet dat we er niets aan doen. Maar niet om als een dood vogeltje rond te lopen op de eerste dag van het jaar .
Met Renée gaat het steeds een stukje beter . Ze heeft gisteren een stukje langs de straat gelopen. En dat is hier niet vlak , lijkt misschien wel zo , maar het ging best wat omhoog en dan moet je ook weer omlaag . Maar ze gaat binnen kort wel even naar de dokter , even nakijken en zien wat ze zeggen . Advies kan nooit kwaad .
Maar goed, we gaan er weer voor. Een nieuw jaar , nieuwe kansen . Laten we hoop hebben dat het wat beter wordt , dat men wijs wordt en niet dommer . Soms heb ik er een hard hoofd in .  Voor nu, een heel goed 2024
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten