dinsdag 16 januari 2024

Onweer , wind en regen

 Ja, het is begonnen . Regen , wind en onweer . Toch had ik het goede moment gekozen om even met Casper zijn eerste wandeling te lopen . Waaide al wel goed, wat onweer en bliksem , maar redelijk droog. Dus dat scheelt dan weer . Maakt me niet uit om nat te worden , maar als je de dag zeiknat begint is het wat minder . En met de wind lijkt het altijd nog erger.
Goed , gisteren gelopen met São. Het is altijd goed uitkijken waar je loopt als het dit soort weer is. En als je dan ook nog op een bepaalde tijd terug wilt zijn moet j extra opletten . Maar we hebben dan Costa Verde . Vanaf daar liepen we via Arco da Calheta , Lombo do Atouguia naar Estrela da Calheta . En vandaar met 
São haar auto terug naar het begin punt. Is altijd wel een leuke wandeling, veel over de weg. Maar wel zo veilig als een wandeling maar kan zijn. En dat moet je zo nu en dan eens hebben . 
Was dus op tijd thuis . Nog met Casper gelopen en wat in de keuken gedaan. Maar eigenlijk niet veel. Renée gaat steeds beter , dat is dus heel fijn. Wat het vandaag wordt moet ik maar even zien. Ga vaak al vroeg naar Ponta da Sol om met Casper te lopen , maar als ik al daar heen ga , wordt het wat later . Het weer is niet goed, en dan is het toch beter om met licht te gaan . Heb altijd wel wat verlichting bij me , maar dat is met dit weer toch niet veilig genoeg . Goed, ga ontbijten. Voor nu, blijf gezond .

Arco da Calheta

  
Arco da Calheta


Geen opmerkingen:

Een reactie posten