woensdag 24 januari 2024

Licht

 Zo, het is woensdag , midden van de week. Dus vandaag komt Kate . Is altijd wel fijn , helemaal nu Renée iets minder is . 
Vannacht nog slechter geslapen dan normaal , het is volle maan . Wel lekker als je vroeg buiten loopt , maar merk het wel met het slapen. Maar goed , hoop dat het aankomende nacht beter gaat .
Gisteren ben ik bezig geweest met , voorlopig , de laatste lamp . Renée wou de spotjes in de slaapkamer vervangen . We hadden nog een plafonniere liggen en nu hangt die er . Was wel even goochelen  , heb maar twee handen he . Maar hij hangt. Meestal doe ik alleen de schakelaar van de lamp uit , maar ze lussen hier zoveel door , dat in dit geval ik maar even de hele kast uit heb gedaan . Wel zo veilig he .
Ook ben ik gisteren nog even met Renée naar beneden geweest , ze heeft weer even gelopen , en ook weer iets langer . Ze heeft nog steeds wel pijn , maar gelukkig probeert ze het wel . En ze neemt ook wat minder pijnstillers . Dus tijd en geduld. Het komt goed . Ga ontbijten. Voor nu, blijf gezond .


Casper en Me 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten