vrijdag 15 maart 2024

Het einde

Einde van de week dan he . De zon komt straks wel op en de wereld draait door . 
Gisteren was het eigenlijk best een frisse dag . Veel vocht in de lucht , maar het heeft niet geregend . Ben dus niet veel op het land geweest . Heb ook binnen wel wat te doen en verveel me niet . 
Ondanks dus niet te veel buiten te zijn geweest , goed gelopen met Casper , wat boodschapjes gedaan en natuurlijk ook in de keuken bezig geweest . Weer heerlijk wat gedaan met tuinbonen , vers van uit de tuin.
Vandaag zal ik even een video chat met mijn zoon doen. al weer 44 jaar vandaag , wat wordt ik oud he , een zoon van 44 . Maar hij doet het goed , en wens ze natuurlijk een hele fijne dag in Nederland. 
Goed , ga zo even ontbijten en net voor dat het licht wordt ga ik op pad met Casper voor weer een heerlijke wandeling . En dan maar even kijken wat het vandaag wordt . Zou iets warmer zijn dan gisteren , maar als het maar niet et vochtig is . Voel mijn spieren wat , en wil nog wel even wat blijven bewegen he . Voor nu, blijf gezond .


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten