donderdag 21 maart 2024

Regen

 Ja , er komt regen aan . Heb net de kaarten bekeken. Ga straks wel lopen met Casper , natuurlijk. Regen houd ons niet tegen . Maar probeer wel wat eerder te gaan en uitkijken wat er gebeurd . Er kan ook onweer bij zitten en de wind strekt ook aan. Al met al komt er dus even ander weer aan. Weet nog niet precies hoe lang maar denk dat het zaterdagochtend rond 10 uur wel weer redelijk wordt .
Maar goed, gisteren niet te veel gedaan . Natuurlijk gelopen met Casper , maar in de middag wezen lunchen met São en een collega van haar . Ze wou me al lang een mij een restaurant in Nazaré , een wijk in Funchal . En moet zeggen, ik vind het wel wat . Ga niet meer zo vaak naar een restaurant , heb het wel gezien. Maar dit is lekker , simpel en niet een te grote kaart . Hou ik wel van , gewoon een eettent . Heb lekker gegeten , gerechten van Madeira . De moeite waard , de naam is Entre Amigos . Dus mocht je ook in de buurt zijn, zeker proberen.
Ga nu even ontbijten , kijken of ik nog wat boodschapjes nodig heb en dan maar vroeg op pad. Hoop dat het weer mee valt , maar kan het beter voor zijn. Voor nu, blijf gezond en hou het droog .





Geen opmerkingen:

Een reactie posten