maandag 11 maart 2024

Nieuwe week

Maandag , dus het weekend is weer voorbij. Het heeft geregend , maar niet het hele weekend . Maar het schijnt morgenmiddag en avond weer te gaan regenen . En dan vooral in de avond. Maar even zien of dat uitkomt. Heb van het weekend weer het nodige gedaan . Doperwten en rode kool van het land gehaald . Gelijk wat doperwten gegeten gisteren , verser kan niet he .
Ook weer het nodige hout verbrand . Schiet nu lekker op . Nog even en al het oude , verrotte hout is weg . Lag op mijn land boven , maar heb een hele voorraad BBQ en haardhout , en dit is zo oud en slecht , kun je daar niet meer voor gebruiken. Ligt er al zeker een jaar of 5 . Was er al een tijdje toen ik hier kwam wonen . 
Gisteren ook een was gedraaid , en dat was zo droog . Een paar uurtjes in de zon en het was droog . Je moet natuurlijk niet gelijk hout branden en de was daar ophangen he :) , maar zo dom ben ik gelukkig niet .
Vandaag weer lopen met São . We kunnen het niette lang maken , want ze komen vandaag de generator ophalen , als het goed is . Ze zouden vrijdag komen , maar ... Ze kwamen dus niet . En dat kan gebeuren he , maar bel dan. Nu belde ik zelf om kwart voor vier op vrijdag middag en vertelde ze dat ze niet kwamen . Vind ik zo shit . Maar het is niet anders . Nu komen ze , als het goed is , vanmiddag . Laten we het hopen . Voor nu, blijf gezond .

Doperwten en Rode kool




 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten