woensdag 20 maart 2024

Parabéns

Parabéns 
 Ja, vandaag ook hier mijn wandelmaatje São feliciteren . Ze is jarig vandaag en de lente begint ook nog eens .Dus dat is fijn. 
Gisteren is Kate geweest , dus alles is weer schoon. Zelf heb ik weer het nodige buiten gedaan . Heb een stuk waar de avocado , annona´s en  beukenboom staan . Dat maak ik niet al te vaak schoon , maar gisteren dus wel . Je moet het een of twee keer per dag doen en vond het gisteren wel weer eens tijd.
Gelukkig  was het droog , maar of het ook zo blijft moeten we maar even zien .
Verder is het rustig , ben gewoon een beetje dit en dan aan het doen . Ga vanmiddag even lunchen , maar zo eerst natuurlijk een goede wandeling met Casper . Verder gebeurt er op het moment niet zo veel . Dus hou het maar kort . Wil niet over vrede praten , anders ben ik de enige . Iedereen praat over oorlog. Misschien moet ik dus maar wel meer over vrede praten . Denk er nog even over na. Voor nu, blijf gezond en leef in vrede 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten