vrijdag 1 maart 2024

Weekend

Ben ik toch weer . Gisteren even een dagje niet . Ben bezig geweest . Heb een krat gemaakt . Mijn generator moet terug . En die kon ik niet hier kopen , dus heb ik in Nederland gekocht . Nu regelen ze dat hij wordt opgehaald . Maar wou hem wel even goed inpakken . Had dus een pellet waar die precies oppast en heb daar een krat omheen gebouwd . Staat nu klaar voor verzending. Moet met de boot, dus gaat allemaal wel even duren. Het is niet anders .
Verder niet veel gedaan , het was eigenlijk wel genoeg . Natuurlijk met Casper gelopen en de kippen verzorgd . Het weer is niet slecht , maar we hebben wel wat wind en het is fris. Er is een koud front in de buurt , maar het valt allemaal nog wel mee. Nu is maart eigenlijk altijd al de koudste maand . We zullen het gaan meemaken.
Wat we vandaag gaan doen ? Beginnen gewoon met de ochtend wandeling met Casper en dan gaan we het wel zien he . Ik ben van plan om vandaag wel weer wat op het land te doen . Er is genoeg te doen . Voor nu, blijf gezond .

Fanal 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten