donderdag 28 maart 2024

Nelson

 Ook hier hebben we , veel , last van Nelson. Gisteren hadden we even een kleine pauze , wat minder wind. Maar zal hier onder een YouTube filmpje plaatsen van een vliegtuig wat land hier op Madeira . Het vliegtuig was leeg , maar het laat goed zien dat het geen makkelijk vliegveld is . 
Gisteren dus een redelijk rustige dag , maar vandaag is er weer een hoop wind en vanaf half elf verwachten ze weer de nodige regen. Het was net zo goed als droog buiten , maar zal straks erg goed uitkijken als ik met Casper ga lopen . Renée moet straks boodschappen doen , maar eerst maar even kijken of ze dat alleen doet .
Nu ik het er toch over heb , Renée haar Smart doet het weer , Heb hem gisteren na wat aan geklooid te hebben , hem toch aan de praat gekregen. Nu straks maar even zien of hij nog start en dan kijken hoe het weer is en of ze dus allen kan . Het kan zo maar zijn dat de weg afgesloten is . En dan zitten we hier vast . Heb gelukkig genoeg eten in huis , dus het is niet echt een probleem. 
We gaan het zien he. Zag gisteren op FB dat São en ik al meer dan tien jaar samen onze wandelingen doen . Wat vliegt de tijd he. En wat heb ik veel van het eiland geleerd en gezien . 
Ga ontbijten en zien wat ik verder ga doen vandaag . Voor nu , blijf gezond.

    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten