maandag 18 maart 2024

Maandag

Maandag , een nieuwe week. Afgelopen dagen best wel wat op het land gedaan . Lekker weer , niet te gek , gewoon rustig . Heb best wat te doen en eigenlijk nooit klaar . Maar toch neem ik mijn tijd he . Ben zaterdagochtend lekker met Casper wezen lopen . Doe ik natuurlijk elke dag , maar nu niet bij Ribeira da Ponta do Sol , maar nu weer eens in mijn oude stek, Calhetha , 
Heerlijk gelopen , is meer bos gebeid dan bij de rivier en Casper vind het wel fijn zo nu en dan wat naders , zolang het er maar niet druk is .
Gisteren weer gewoon in Ponra do Sol gelopen . En daar groeit een struik, cq boom die heerlijk ruikt . En niet zo als de meeste alleen maar als de zon opkomt , maar voor al in de nacht en smorgens vroeg . Als ik uit mijn auto stap , wordt je al bijna bedwelmd , zo sterk, En na het wandelen ben ik weer buiten bezig geweest . Wel wat rustiger . Gewoon weer wat oud hout van boven gehaald en bezig geweest met dat tot as te verwerken . 
En vandaag ga ik dus weer lopen met São , Weet nog niet waar , maar dat komt wel weer goed . Doen we altijd . Ga nu even mijn rugzak verder inpakken , wat ontbijten en zo rond kwar over zeven de  deur uit. Voor nu , blijf gezond .


De loquat, Japanse mispel of neffel




Australische laurie













Geen opmerkingen:

Een reactie posten