dinsdag 2 mei 2023

Anders

 Deze week zou al anders zijn dan ´normaal ´ , maar het word zelfs anders dan ik had verwacht. De bedoeling was om woensdagmiddag met São te gaan lopen , maar dat is nu verschoven naar vanmiddag. Werk gaat voor he , maar we willen wel lopen. En omdat ze donderdag naar Lissabon vliegt , samen met haar moeder , en ik ze naar het vliegveld breng , is het dus wel even een andere week dan ik gewend ben. 
Maar goed, het is goed weer . En dus ben ik gisteren best wel lekker bezig geweest . Hebben een hoop te doen op het land, of in de tuin. Dus zijn niet veel binnen . Maar dat vind ik niet erg he . Ben graag buiten . Alleen ben ik gisteren wel even een tijdje binnen geweest , want er was iemand met een machine bezig dat , voor mij, zo een vervelend lawaai maakte , en mijn hoofd niet zo goed was, dat ik daar best wel last van had. Ik heb van die dagen he . Maar goed, dus nog wel het nodige kunnen doen.
Nu straks eerst ontbijten , dan met Casper lopen . Dan even een paar uurtje op het land werken en om 13:00 uur richting S
ão . Gaan wel zien waar we kunnen lopen. Het is in de middag natuurlijk warmer dan wanneer we vroeg beginnen . En het is ook wat drukker. Dus we moeten wel even zien waar we gaan lopen. Maar voor nu, blijf gezond .




Geen opmerkingen:

Een reactie posten