donderdag 25 mei 2023

Prachtig

Een van São haar katten 
 Gisteren was het weer een mooie dag. Dreigen , grijze lucht zo nu en dan. In de middag hebben we hier een aardige regen bui gehad , zei Renée . Ik weet het niet , ik ben in de middag wezen lopen, in de zon. Het kan echt allemaal . En het was best warm. We moesten nog best klimmen daar , en dat helpt natuurlijk ook wel om het warm te krijgen.
Maar goed, ben ook nog op het land bezig geweest . Weer wat schoon gemaakt , water gegeven. Je weet nooit zeker of het gaat regenen he. Nu straks maar even kijken of de regen genoeg was, anders gewoon de sproeiers weer aan zetten . Het is , ondanks de regen , vaak nodig om te sproeien . We hebben veel water nodig op het land. 
Gisteren hebben we een deur en een raam besteld voor de ´schuur ´. Dat komt zaterdag . Dus die hebben we vast binnen . Dus nu wachten op de rest . Maar als je een goede deal ziet , moet je het wel gelijk kopen , anders is het weg . En als ze niet meer hebben , moet je wel eens een tijdje wachten . Er zijn een paar grote bouwprojecten bezig op het eiland , vandaar dat de constructeurs het erg druk hebben . 
Ga vandaag dingen uitzoeken en opruimen. Heb boven wat boxen staal die ik wel nalopen. Wat zit in wat , en kan het weg of wil ik het bewaren ? Dit is de gelegenheid om er vanaf te komen. Dus nu even doorpakken en ik heb een hoop extra ruimte . Ik heb genoeg te doen. Voor nu , blijf gezond .

A piece of heaven




Geen opmerkingen:

Een reactie posten