dinsdag 23 mei 2023

Keuring en ed

Zo, weer lekker bezig geweest . Eerst het probleem van het internet opgelost . Alles doet het weer . En niet via een mobile HotSpot . Maar goed, het kost je altijd wel een uurtje of zo voor je weet hoe en wat . Maar gelukkig kon ik het zelf oplossen .
Gisteren ook mijn auto naar de garage gebracht voor een buurt en de eerste keer keuren. Het keuren gebeurt hier bij een apart keuringsinstantie . Maar gelukkig doet de garage dat voor je , als je dat wilt . En dus had ik daar geen omkijken naar . Kon dus gewoon bezig blijven . En het gaat lekker . Gisterenmiddag tegen 6 uur kwam Agostinho met zijn vriend om te kijken hoe en wat . En ze zijn er uit . Als alles goed gaat komen ze half juni om het werk te doen . Tijd genoeg , en als het goed is ook nog eens goed weer om te werken. Het is qua bouwen erg druk en er is haast geen constructeer te vinden. Ik heb echt geluk met de mensen die we kennen . Maar goed, dat is weer een heel verhaal. Ze denken er een week voor nodig te hebben . En ik help , natuurlijk, weer mee. Ben nooit te oud om wat te leren.
Vandaag weer lekker bezig , de kamer boven verder opruimen . Mijn gereedschap weer uitzoeken en opruimen . En natuurlijk heb ik zat op het land te doen . Morgen komt Kate , en morgenmiddag wandelen met São. Vrijdag heeft ze weer een vergadering en dus moet het morgenmiddag . Het is wat het is. Maar dan kan ik vrijdag weer de hele dag hier bezig zijn he . Geen stress 
Het enige wat nu nog mogelijk is dat we donderdag een mail krijgen van Transavia dat er vluchten worden geschrapt . Vind het voor iedereen , niet alleen voor de kids, een schande dan men iets verkoopt en dan niet kan leveren . Ik vind het niet normaal hoeveel vluchten er al zijn geschrapt . En iedereen schijnt het maar te pikken . En begrijp steeds minder van deze wereld . Zal wel aan mijn leeftijd liggen .
De wasmachine draait , ik ga ontbijten . Voor nu, blijf gezond 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten