woensdag 10 mei 2023

Druk

 

Zijn we weer . Er is wat meer duidelijkheid wat betreft de terug vlucht van São en haar moeder . Zaterdagavond is de bedoeling. Gisteren konden  er nog eens dik 40 vluchten niet landen . Dus veel mensen konden niet weg , of hier aankomen . Het was vanochtend vroeg een stuk frisser en dus ik denk dat het vandaag wel minder wind is . Vaak is het aan elkaar gekoppeld he. Erg warm, wat het de laatste dagen, met veel wind. Dus ook weer de nodige branden . Maar goed , laten we hopen dat het nu weer wat ´normaler ´ wordt . En dat het niet de opmaak is voor de zomer die er aankomt.
Ben zelf druk bezig . Heb gisteren bezig geweest met het demonteren van de schuur . Het is weg , geen schuur meer . Er staan nog drie muren , en nu gaan we binnenkort weer muur vier bouwen. Was een houten muur en nu gaan we dat van blokken bouwen . Wat steviger en pertinenter  . Komt ook een beter dak op . Geïsoleerd en waterdicht . Dat was met het oude dak een stuk minder . Moet nu alles een plek geven , dakpannen , hout en dergelijke . Heb al de nodige dakpannen beneden gebracht . Vandaag ga ik daar mee verder . Het is wel een hele wandeling , van boven , de trap af , tuin uit en naar het stuk grond beneden . Maar daar ligt het uit de weg . En kan daar ook best wat hout kwijt , onder de carport . Ligt het droog. En om dat ik deze week toch niet kan lopen met 
São, hou ik zo mijn conditie wel op peil. 
Goed , ga ontbijten . Straks komt Kate . Kan ze mij even met twee deuren helpen. En verder gaan we het zien. Druk genoeg. Voor nu, blijf gezond .

  



Geen opmerkingen:

Een reactie posten