woensdag 24 mei 2023

Kastwand

 Zo, het is even over half vijf. Slapen , wat is dat ? Maar goed, gaan we het maar niet over hebben. Ben al even wakker en dus maar opgestaan en net met Casper wezen lopen. Het is prachtig buiten , zo rond een uur of vier. Zien zo af en toe een uil weg vliegen, niet elke dag , maar hij woont in de buurt . Dat maakt het vroege opstaan het best waard.
Gisteren lekker bezig geweest . De kamer boven is nu zo goed als klaar . Zal daar van de week een foto van maken. Heb nu mijn kasten wand helemaal afgewerkt . Zijn eigenlijk rekken , en die heb ik afgedekt met kleden, cq gordijnen . Heb een heel schuin dak , en wil niks in of aan het plafond vast maken , en dus moest ik een idee bedenken. Maar het is gelukt . Ziet er nu schoon en opgeruimd uit. Het is maar een klein huisje en je moet het doen met de ruimte die je hebt.
Hoop vandaag weer wat op het land te kunnen doen . Maar de vooruitzichten zijn dat er regen komt. Maar goed, gaan het zien. Kate komt , het is woensdag . En anders vanmiddag lopen met São. Ze heeft vrijdag een vergadering waar ze bij moet zijn. Maar dat houd in dat ik vrijdag dus de hele dag hier kan werken. Zal me niet vervelen .
Goed, ga eens wat nieuws luisteren en wat ontbijten . Verder maar zien wat de dag brengt . Voor nu, blijf gezond .

Tabua , Madeira 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten