maandag 8 mei 2023

Voor niets

 Ja, soms moet je er aan herrenerd worden dat je op een eiland woont met een moeilijk vliegveld. Donderdag middag São en haar moeder naar het vliegveld gebracht . Ze gingen naar familie in Lissabon. En die zou ik gisteravond ophalen . Was natuurlijk op tijd op het vliegveld. Er was wat vertraging , maar dat kan gebeuren he . Maar toen ik een vliegtuig van Dublin omgeleid zag worden naar Lissabon , dacht ik ´dit gaat niet goed ´ . Heb toen FlightRadar bekeken , en zag een paar vliegtuigen rondjes draaien boven het eiland. En ja hoor , het rondje werd afgebroken en zag het vliegtuig de weg terug inslaan. En toen kwam het ook op het bord . Terug naar Lissabon.  Je weet het hier nooit , is echt qua wind een lastig vliegveld. Maar goed, ik weer naar huis . Heb al contact gehad met São en we gaan zien wat er komt . Ze houd al niet zo van vliegen , helemaal niet met wind , ze heeft haar werk . Dus best kloten. Maar de wind is de baas , niets aan te doen .
Verder best goed bezig geweest . Hebben nu een fonteintje in de tuin . Draait . Maar moet die binnen kort nog even weg halen , de muur er achter moet nog even geschilderd worden . Maar dat is allemaal zo gebeurd. Heb het aankomende tijd best druk, maar dat is niet erg . Moet mijn auto binnen kort laten keuren , de eerste keer . Ga mijn schuur , weer , modificeren . Wat en hoe laat ik wel zien als het af is . Maar ben dus wel even bezig en ben dus van de straat . Nu eerst maar even ontbijten en zien wanner ik weer naar het vliegveld moet om de twee gestrande passagiers op te halen . Voor nu, blijf gezond .





Geen opmerkingen:

Een reactie posten