donderdag 11 mei 2023

Muis

 Ben ik weer , maar zal niet te gek worden. Mijn ´muis´ is leeg . Batterijen zijn op en ik vind het niet fijn  om  op  een computer of laptop te werken zonder muis. Ik weet , het kan. Ik weet , ben oud . Je kunt haast geen goede muis meer kopen . Maar het is wat het is .
Maar goed, ga er toch een klein stukje van maken . Gisteren hadden we weer een droge , warme dag. Zo nu en dan wat minder wind, maar er waren nog steeds problemen op het vliegveld. Niet dat ze niet konden landen , maar in de middag moesten er toch weer vliegtuigen uitwijken . Het blijft dus nog een probleem.
Ben nog steeds druk aan het werk. Alles dakpannen liggen nu op hun plek, het hout wat er vanaf kwam heb ik spijker en schroef vrij gemaakt en opgeruimd. Je wilt het allemaal niet gewoon op het land laten liggen . Ten eerste is het een rotzooitje en ten tweede rot het dan onder je handen weg. En ik kan het zeker nog wel ergens voor gebruiken. 
Straks weer naar boven , dan hoop ik vandaag de rest daar op te ruimen en dan morgen de grond wat gelijk te maken . Ziet er goed uit , ben toch wel op een punt dat ik denk dat het wel gaat lukken in de tijd die ik me zelf heb gesteld. 
Ga nu ontbijten , mijn lenzen in doen en dan straks , als het licht genoeg is , eerst een wandeling met Casper doen. Voor nu, blijf gezond 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten