maandag 22 mei 2023

Niets

 Donderdag de hele dag niets gedaan. Had een allergie aanval. En dan heb ik op vrijdag ook niet te melden he . Ook niet kunnen schilderen.
Op vrijdag wel gewoon wezen lopen . Had ene paardenmiddel  genomen en dat hielp , zo als meestal. In de middag toen ik terug was van de wandeling weer de kamer boven in. Een begin gemaakt , een hoop dingen verzet. En toen kon ik zaterdag zo beginnen . En het schilder werk is af. Moet nu nog wat opruimen. Het meeste staat op zijn plaats , gelukkig. 
Ben niet al te lang vandaag . Heb wat internet problemen. Heb nu mijn telefoon als hotspot ingesteld zodat ik toch op mijn laptop kan werken. Heb de router al tig keer gerest , maar krijg een melding over een DNS server. Goed, straks maar even zien hoe en of ik het kan oplossen. Geen idee . Is al weer lang geleden dat is zo´n melding had. 
Straks ook mijn auto naar de garage brengen . Even een beurt en keuren . Al weer 4 jaar . Wat vliegt de tijd. Ga ontbijten , kijken of ik het internetprobleem kan oplossen en anders .....  Voor nu, blijf gezond .





Geen opmerkingen:

Een reactie posten