dinsdag 16 mei 2023

Een ´gewone ´ dag

Dinsdag , het is nog steeds droog. Wel wat fris zo rond vijf uur in de ochtend , maar dat hoort er bij he . Gisteren best wel wat op het land gedaan . Ben aardig bezig al zeg ik het zelf . Ook water gegeven . Je moet wel bezig blijven . Buiten het werk gebeurt er natuurlijk niet zo heel veel. De was gedaan , eten gekookt .
Heb op mijn Android een YouTube client staan , misschien heeft iemand daar wel interesse in. De naam in New Pipe . Geen reclame , kan in de background spellen en je kunt downloaden . Ik ben er erg blij mee , dus hier is de link . Heb er ook een voor Windows , Mac en Linux. De naam is FreeTube . Veel mogelijk zonder een account . Geen reclame . Hier is de link om het te downloaden. Dus buiten het werken op het land en wat klooien in de keuken , zit ik ook nog wel een beetje op mijn laptop. 
Vond daar nog een mooi nummer , dat ik hier onder zal plaatsen . 
Vandaag verwachten ze regen , maar denk zelf dat het wel mee valt. Het is nog droog , dus als dat zo blijft ga ik straks weer wat op het land doen . En heb verder ook nog wel wat te doen . Hoop uitzoeken , sorteren en dat soort dingen . Verveel me niet . Nu eerst maar ontbijten . Voor nu, blijf gezond .
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten