vrijdag 12 mei 2023

Lastig

 Zo, het is vrijdag . Normaal zou ik vandaag gaan lopen, maar dat gaat helaas niet door. We hebben de laatst dagen nog al wat wind gehad en daar door zijn er een hoop vluchten gecanceld.  Het is en blijft een lastig vliegveld. En São en haar moeder zitten dus nog steeds in Lissabon . Ze zouden afgelopen zondagavond terug komen, maar als het goed gaat , dan komen ze zaterdagavond terug.
Het is niet dat ik me verveel hoor , heb genoeg te doen . Ben de schuur aan het afbreken , dan blijven er nog drie muren staan. Dan bouwen we een vierde muur , met een raam en een duur en dan een dak er op . Beetje elektra, wat tegels . Je kent het wel . Maar eerst alles klaar maken zou dat we kunnen beginnen . Het meest lastige is nu gedaan . Ze hadden een frame gemaakt van een steigerframe , daar op betonijzer gelast en in de muur gemetseld. En dat moest nog even weg. Dus gelukkig heb ik best wat geleerd ondertussen , bij de marine , kijken als andere mensen bezig zijn. Moest het geheel natuurlijk eerst stutten en vangen , zo dat wanneer ik het betonijzer met de haakse slijper losmaakte van de muur, het niet in een keer naar beneden viel. En alles is veilig gelukt. Ik ben nog heel . En kan weer verder . Zal wat foto´s plaatsen.
De wasmachine draait. Zo dus even ophangen , ontbijten , Casper uitlaten voor de tweede keer . En dan wordt het tijd om weer door te gaan. Hoop dat ik vandaag zover ben , dat we door kunnen gaan naar de volgende fase . We gaan het zien. Voor nu, blijf gezond.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten