woensdag 26 juli 2023

Arco de São Jorge

 Zo , op mijn rustige dag een paar kilometer gelopen. Was weer een mooie wandeling en hebben weer de nodige dingen gezien vanaf een ander gezichtspunt . Zelfs deze brug , waar we regelmatig overheen zijn gereden hebben we nog niet vanaf deze kant bekeken. We zijn een pad gevolgd die er naar toe liep, maar het was niet mogelijk om via die weg terug te gaan . We moesten dus de de zelfde  weg terug naar beneden . Niet erg hoor , het was een mooie wandeling .
Gisteren is een Franse toerist ook wezen lopen bij Levada das 25 Fontes en die had minder geluk. Viel 5 meter naar beneden en heeft het niet overleeft . Je moet altijd goed uitkijken, de juiste schoenen dragen . Hebben dat pad ook best wel een paar keer gelopen. Vind het niet een fijn pad, veel te druk . Maar elk pad is net zo veilig en gevaarlijk als elk ander pad. Zo denk ik er over , en zo behandel ik ook elk pad. Soms vragen mensen mij wel eens wat een veilige wandeling is . Ik geef geen advies , het ligt ook vaak aan de persoon zelf , ben je fit , draag je de goede schoenen, gebruik je een stok. Hoe neem je foto´s ? Maar goed, het blijft triest.
In de middag nog even wat zand verplaatst en ook nog wat grind. Had nog wat over . De oprit is nu zo goed als schoon . Maar het ging toch nog wat regenen en heb het dus nog niet helemaal afgemaakt . 
Brandon had ene late duik , dus die was wat later . En omdat Renée hem ophaalt en ik het eten doe , was ik dus wat later klaar . Maar dat hoort er allemaal bij . Nu heb ik de was al draaien , ben al met Casper wezen lopen. Zo even de was ophangen. Wordt weer dag dat ik de nodige dingen heb te doen . Voor nu, blijf gezond .





 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten