donderdag 6 juli 2023

Regen

Ben ik weer . Het is hier nu niet zo als in Nederland, maar we hebben we , gelukkig , wat regen . Niet de regen is het belangrijkste , maar de temperatuur is naar beneden en dan vooral de nacht temperatuur. En dat is natuurlijk wel fijn . Een beetje normaal, niet te warm . Is voor mij niet nodige , hitte. We hebben zonder extreme hitte al vaak genoeg branden . Ze proberen ze wel te voorkomen , maar dat blijft natuurlijk moeilijk he.
Gisteren is Kate geweest , dus alles is weer schoon. Als het vandaag droog blijft hoop ik weer het nodige te doen . Morgen wandelen met São . Dus vandaag ook dat voorbereiden. 
Gisteren ook bericht van Brandon Hij is geslaagd voor zijn eindexamen . Dus dat is fijn. Vraag me niet voor wat precies. Iets in IT , natuurlijk. Maar dat is natuurlijk wel fijn. Je kunt het maar gehad hebben . Ga het vandaag niet lang maken . Wil vandaag een hoop doen. Laat morgen wel weten met wat en hoe , zal echt aan het weer liggen Volgens het ene model gaat het rond de middag regenen , maar dat kan zo weer veranderen . Kijk straks wel naar buiten . De hemel was daarnet , toen ik met Casper buiten liep ,  half bewolkt . Maar zag ook wat sterren . Dus wie weet . Voor nu, blijf gezond.


  

Bosweg voor de brandweer 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten