dinsdag 18 juli 2023

Deur , raam en dak

Zo, het schiet echt op. Gisteren de laatste binnen muur en de buiten muur gestukt . Dus dat is klaar . Het frame voor het dak zit er op. Dus de bedoeling is vandaag het dak en de deur en raam er in. Hoop dat het lukt. Het was gelukkig niet te warm , dus we hebben geluk. Het is wel even aanpoten , maar dan heb je ook wat . Heb natuurlijk verder niets anders gedaan. Te druk he.
Renée heeft rond negen uur Brandon naar Funchal gebracht. Hij is nu dus bezig bij de duikschool. Gelijk al zijn eerst avond uit te pakken. Vanavond gaat hij met de groep uiteten ergens in Camara dos Lobos . Dus vanavond mag ik hem gaan ophalen. Maar is toch leuk . Hoop dat hij veel leert , en zich aan het eind duikmeester mag noemen.
Ben net met Casper wezen lopen . Was toch waker . En ga even over 6 uur, lokale tijd , weer met hem maar dan langs de levada. Is nog wel donker dan , maar heb goed licht bij me . Maar dan ben ik rond zeven uur terug en kan ik mijn voorbereidingen beginnen . Stroom klaar leggen , wat opruimen , en dat soort dingen . Ga nu even ontbijten . Voor nu, blijf gezond 

Het dak 

  
 


Heb het boven staande laten herschrijven met Perplexity , een AI programma . Dit is de uitkomst .

Het werk vordert gestaag. Gisteren zijn de laatste binnen- en buitenmuren gestuct, dus dat is afgerond. Het dakframe is geplaatst, dus vandaag is het de bedoeling om het dak, de deur en het raam te installeren. Ik hoop dat het allemaal lukt. Gelukkig was het niet te warm, dus we hebben geluk gehad. Het is wel flink aanpakken, maar dan heb je ook wat. Verder heb ik natuurlijk niets anders gedaan. Het is hier erg druk, weet je.Rond negen uur heeft Renée Brandon naar Funchal gebracht. Hij is nu aan het werk bij de duikschool en heeft meteen zijn eerste avond om uit te pakken. Vanavond gaat hij met de groep ergens in Camara dos Lobos uit eten, dus ik mag hem vanavond ophalen. Maar dat is toch leuk. Ik hoop dat hij veel leert en aan het eind de titel van duikmeester mag dragen.Ik ben net met Casper gaan wandelen. Het was al licht. En rond zes uur, lokale tijd, ga ik weer met hem wandelen langs de levada. Het is dan nog wel donker, maar ik heb een goede lichtbron bij me. Rond zeven uur ben ik dan terug en kan ik beginnen met mijn voorbereidingen. Ik moet de stroom klaarleggen, wat opruimen en dat soort dingen. Nu ga ik even ontbijten. Voor nu, blijf gezond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten