woensdag 5 juli 2023

Vroege mensen

 Ja , het is niet dat het stukje vroeg wordt geschreven , maar ook vroeg wordt gelezen. De meeste mensen lezen dit stukje voor 7 uur lokale tijd . Leuk om te zien. Soms is het wel eens moeilijk om wat te schreven , vooral als je een rustige dag hebt gehad.
Gisteren was het , ongewild , een rustige dag. Na al die jaren heb ik best nog wel eens een dag met best wat last van mijn hoofd . Wil niet zeggen dat het nog steeds van de AVM komt en de hele behandeling. Wie ben ik. Ben al jaren niet meer bij een dokter geweest en probeer dat ook toe een minimale te beperken. Maar gisteren dus niet te veel gedaan. Moet kunnen . Maar deze dagen beloven weer druk te worden . Vandaag komt Kate weer . Ik verwacht volgende week dat we kunnen beginnen met de extra kamer . Zal allemaal krap worden, maar ook krap gaan we redden . Brandon komt niet aankomende zondag maar de 16de juli. En dan twee weken later komt Dominic er ook bij. Wordt leuk.
Heb van de week een foto gevonden van Madeira , van rond 1940. Ben altijd wel bezig met zo iets degelijks. Zal die hier onder plaatsen. Heb het stukje van Funchal er apart uitgehaald en zal die ook plaatsen. Ik vind het zelf altijd erg leuk om oude kaarten en boeken te bekijken. Vandaar . Ga nu ontbijten , voor nu, blijf gezond .







Geen opmerkingen:

Een reactie posten