donderdag 20 juli 2023

De laatste ....

Vandaag nog even er tegen aan , en dan zijn de mannen klaar . Nog even het raam en deur er in, wat voegen en dan zit het er op. Zelf doe ik het schilder werk . En dan volgende week nog wat kleine dingen nalopen met Agostinho. En dan is het echt klaar . Was leuk om mee te maken , ook zelf hard gewerkt mag ik wel zeggen . Zou het niet als mijn beroep willen doen , ben er echt te oud voor . Had wel elke dag mijn  rug brace om anders was het hele maal niet te doen . En ben ook blij dat we water van de rivier konden gebruiken . Wat gaat er een water in het cement en beton. Maar goed , zo als ik al zei, we zijn er bijna.
Gisteren contact gehad met São en morgen weer lopen . Wat rustiger dan vorige week , toen we laat op de dag gingen. Nu gewoon in de ochtend. Wel even zien dat we toch nog een redelijk vlakke wandeling doen , even mijn rug nog wat ontzien. 
Het gaat goed met Brandon . Hij kwam gisteren toch wel een beetje moe thuis . Hij was drie keer wezen duiken gisteren . En dat voel je wel . Maar zo te zien heeft hij het wel naar zijn zin en hij leert nog wat ook. Dus dat is goed.
Niet aankomende zaterdag , maar volgende week zaterdag komt zijn broer . Dus dan heb ik twee van die gasten in huis. Ga proberen om een wandelaar van die andere te maken en geen duiker . Maar of het er in zit , we gaan het zien. Maar zien wat hij leuk vind he , het gaat niet om mij. 
Maar nu maar even ontbijten , dan nog even een wandeling met Casper in het donker. Dan weer voorbereiden op een nieuwe werkdag . Voor nu, blijf gezond .




Geen opmerkingen:

Een reactie posten