vrijdag 7 juli 2023

Lopen

 Vandaag weer lopen met São. In de vakantieperiode is het altijd een beetje heen en weer schuiven. Maar je moet wel wat flexibel zijn. Gisteren een hoop gedaan . Heb een klein schuurtje gekocht van kunststof en die heb ik gisteren in elkaar gezet . Gewoon voor wat tuin spul in te doen . Normaal doe je dat met twee man, vooral het dak. Maar het is me toch gelukt , alleen met me zelf . :)  Was wel even aan klooien , duurde ook wat langer dan wanneer je het met twee man bent . Maar het is toch ook altijd wel goed gevoel als je het zelf kunt doen.
Morgen komen ze voor de extra kamer . Dat gaat gewoon door . Wat kort dag , wat zondag over een week komt Brandon. Maar mocht het niet klaar zijn, dan lukt het ook wel hoor.  Het is alleen fijn als je wat extra ruimte hebt. Het risico van meer ruimte is dat je ook meer rotzooi bewaard , maar goed , hoop dat ik dat kan voorkomen. 
Het is gelukkig een stuk frisser en we hebben zelfs af en toe wat regen . Op het moment is het binnen 21 gr, heb de deur weer open staan. Het is goed te doen, maar in Funchal is het gewoon warm. Hoe het in de bergen is, waar we gaan lopen , nog geen idee. Maar eens zien. Neem voor de zekerheid wel een kleinere rugzak mee , mochten we naar een levada gaan met tunnels , dan gebruik ik die. Men leert elke dag . Voor nu, blijf gezond .


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten