vrijdag 21 juli 2023

Wandelen

ZO. Ja, ze zijn weg . Bijna dan he . Het werk zit er op . Nu moet ik zelf weer aan de slag. Gisteren tegen half drie hebben ze het laatste biertje gedronken en zijn ze weggegaan . Het was nog even aanpoten om het zo ver te krijgen. Geen lunch , gewoon vanaf acht uur tot half drie . We moesten nog voegen , deur er in , raam er in. Gewoon van alles. En toen we bezig waren , kwamen we er achter dat er geen pluggen en schroeven bij het raam en deur waren geleverd . Dus dat houd op he . Maar goed, het zit er op.
Natuurlijk niet helemaal he. Moet het nu gaan schoonmaken , schilderen en nog wat kleine dingen . Agostinho komt van de week nog even een uurtje om wat kleine dingen te doen. En de constructeur komt zijn groot materiaal nog ophalen . Dat ligt nog in de tuin. Maar goed, ik ga vandaag gewoon lopen met São . Vind wel dat ik het heb verdiend , al zeg ik het zelf . We hebben hard gewerkt en even de zinnen verzetten .
Brandon heeft het naar zijn zin . Was gisteren bezig bij de duikschool toen hij een oorlogsboot langs zag varen . En hij gelijk een foto naar zijn opa sturen. Mooi , altijd kijken en dingen zien . Hij heeft deze week al de nodige duiken gemaakt en ook de nodige dingen geleerd . Hij heeft nu de boeken en kan nu ook gaan studeren .
Ik ga nu even eten , dan de was ophangen . Bijna terug in de gewone routine . Voor num blijf gezond .






Geen opmerkingen:

Een reactie posten