woensdag 19 juli 2023

Dak

 Het dak zit er op. En de buiten kant is nu helemaal gestucte . Het was wel weer een dag . We hadden geluk dat het niet te warm was . Redelijk wat bewolking. Maar voor ons was het warm genoeg. Er gaat behoorlijk wat bier door heen . Zelf heb ik er gisteren geen een op. Heb mijn kleinzoon hier , en die had na een dag werken al een bedrijfsuitje . Uit eten met de duikschool in Camara dos Lobos . Dus opa mocht hem ophalen. Geen probleem he , dat heb je als ze volwassen zijn . Hij is twintig , dus kan hem niet vast binden .
Goed , vandaag nog een drukke dag . Wanneer niet . Maar vandaag gaan ze de vloer tegelen . Zelf kan ik daar niet zo heel veel mee helpen. De mannen van bier voorzien. Maar vandaag komt ook Kate . die mag het binnen een beetje opruimen. En dan , als de vloer er in ligt , kan de deur er in. Ze verwachten morgen helemaal klaar te zijn. En dan ga ik het van het weekend schilderen . Dat doe ik dan weer . 
De bedoeling is dat volgende week , als alles geschilderd is , Agostinho nog een half dagje komt om wat kleine dingen af te maken . Maar als ik opschiet , kan ik zondag middag zeggen , het is klaar . Ga nu ontbijten . En dan nog even een uurtje zitten voor de dag echt begint, Voor nu, blijf gezond .




Geen opmerkingen:

Een reactie posten