maandag 10 juli 2023

Druk

 Maar zien hoe vaak ik de tijd en puf heb om deze vakantie periode te posten. Ga mijn best doen , maar heb nu een drukke week voor me . Zaterdag kwamen ze even kijken wat ze dachten nodig te hebben , en zaterdag middag lag mijn hele tuin hier beneden voor met bouwmateriaal . Blokken , zakken cement , steigers . Noem maar op . En op de oprit een hoeveelheid zand en grint. Het gaat echt gebeuren. Of het in een week klaar is , geen idee . Ze kunnen heel wat , maar ga het zien.
Zondag komt Brandon en dan twee weken later Dominic. Dus voor onze doen krijgen  en hebben we het druk. Ben net al iets verder met Casper gelopen en da straks ook iets eerder met zijn tweede ronde . Hij zal wat minder naar buiten kunnen , de grote poort gaat open, allemaal mensen die heen er weer lopen. Al het spul wat hier ligt , moet omhoog. De trap op naar de werk plek. Dus zwaar en druk. 
Verder is natuurlijk het kabinet gevallen. Wil er niet te veel over zeggen , maar sommige mensen denken dat wanner Rutte weg zou zijn, het wel goed komt. Zolang we , ook al is het met een omweg , steeds de zelfde mensen terug zien, we in het systeem blijven zitten , ons altijd maar aan de zelfde verdragen en afspraken blijven houden , veranderd er niets . Of Rutte er nu zit , of zelfs Wilders of van der Plas, maakt , volgens mij, geen zak uit. Maar dat is mijn idee . Ga ontbijten , heb wel wat anders aan mijn hoofd dan een stel eikels. Voor nu, blijf gezond .



Geen opmerkingen:

Een reactie posten