vrijdag 28 juli 2023

Onregelmatig

Ben ik weer . Gisteren even niet . Waren woensdag van 14:00 tot 20:00 nog druk bezig geweest , onder andere met de elektriciteit . Maar ook dat is nu goed, hebben daar nu ook Internet. Maar morgen komt dus mijn tweede kleinzoon. En dan zal het de aankomende paar weken ook wel wat onregelmatig zijn. Ben al tijd wel vroeg , maar soms even te druk om wat te posten.
Maar goed , ben er nu dus weer even . Gisteren mijn schuurtje weer op zijn plek gezet . Heb een hoop spul buiten staan onder grote zeg maar dekzeilen. Weten we waar we over praten. En nu kan ik dat gelukkig dan ook eindelijk opruimen. Dus nu dus daar aan het inruimen en gelijk proberen het wat te sorteren. Kan dus ook wat gaan weggooien . En dan heb ik natuurlijk nog mijn stuk grond. Maar aankomende weken is mijn eerste aandacht toch wel voor Dominic. Wie zich afvraagt , maar Brandon dan ? Die gaat zo rond kwar over acht de deur uit en komt ergens tussen 6 en 7 weer thuis. Dus die is de hele dag druk bezig op de duikschool. Zowel met duiken als alle andere voorkomende dingen . 
Goed , ik ga nu even ontbijten. Dan nog een keer met Casper lopen en dan Brandon weg brengen. De rest van de dag ben ik wel bezig . Verveel me niet . Voor nu , blijf gezond . 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten