dinsdag 25 juli 2023

Dagje `rust`

Zo , het is dinsdag . En ik ga vandaag lopen met São . Even een paar uurtjes lekker wat anders . Maar het gaat goed hoor. Gisteren de buitenmuur en de steunbalken van het dak geschilderd. En dat ziet er goed uit. Moet nog wat dingen doen , maar het zijn de laatste dingen he . En dat zijn altijd dingen die best wat tijd nemen. En als dit klaar is moet ik hoog nodig op mijn land bezig. 
Maar vanaf zaterdag heb ik een hulp. Dominic komt. Brandon is druk de hele week . Gaat kwart over acht de deur uit en komt tegen 6 uur thuis. En werken op de duikschool kan best vermoeiend zijn . Is natuurlijk niet alleen het duiken , maar de flessen vuilen, de buitboordmotor vuilen , en alles wat er maar komt kijken . Hij doet de nodige duiken , en is lekker bezig . Zolang hij het leuk vind..
Ik ga nu maar even ontbijten en dan nog een keer met Casper lopen. En dan op weg . Voor nu, blijf gezond 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten